studiujepracuje.pl / polityka prywatności

Polityka prywatności oraz RODO

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Intraservis Job spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… spóÅ‚ka komandytowa

Do kogo skierowana jest informacja?

Klauzula opisuje zasady przetwarzania danych:
• Klientów i kontrahentów;
• Potencjalnych klientów;
• Odbiorców treÅ›ci marketingowych;
• Osób dziaÅ‚ajÄ…cych w imieniu klientów;
i jest przekazywana zgodnie z obowiÄ…zkiem wynikajÄ…cym z art. 13 i 14 rozporzÄ…dzenia PEiR (UE) nr  2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L z 2016 r. 119, s. 1 ze zm.) - dalej RODO.

Dane administratora i kontakt do niego

Administratorem, czyli odpowiadającym za zapewnienie poufności Pani/a danych jest:
Intraservis Job spóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… spóÅ‚ka komandytowa
Adres: ul. Tadeusza KoÅ›ciuszki 10B, 72-100 Goleniów
Telefon: +48918511153, e-mail: bazadanych@intraservis.pl

Cel i podstawy przetwarzania danych

Kategorie osób

Cele przetwarzania

Podstawa prawna

Klienci i kontrahenci

* Zawarcie i realizacji umów, w tym obsługa zlecenia i reklamacji;

* Wystawienie faktury, rozliczenia księgowe, odprowadzenie podatku;

* Obrona i dochodzenie ewentualnych roszczeń;

* UÅ‚atwienie kontaktu poprzez podanie dodatkowych danych, takich jak dane komunikatora internetowego.

* Zawarta umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

* Przepisy podatkowe, w szczególności ustawy o podatku od towarów i usług, a także ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

* Prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest umożliwienie obrony oraz dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

* Dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Potencjalni klienci

* Przedstawienie oferty towarów i usług;

* Nawiązanie współpracy biznesowej;

* Marketing bezpośredni;

* Udzielenie odpowiedzi na zadane pytania.

* Prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest możliwość nawiązywania relacji biznesowych, przedstawiania swojej oferty na żądanie potencjalnego klienta oraz udzielania odpowiedzi na pytania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

* Zgoda na przekazywanie informacji handlowych i marketingowych drogÄ… elektronicznÄ… (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcy treści marketingowych

* Marketing bezpośredni.

* Zgoda na przekazywanie informacji handlowych i marketingowych drogÄ… elektronicznÄ… (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Osoby działające w imieniu klientów i kontrahentów

* Umożliwienie zawarcia i realizacji umowy z podmiotem, w imieniu którego działa ta osoba.

* Prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest prawidłowe realizowanie zobowiązań biznesowych oraz kontakt z przedstawicielami klientów i kontrahentów w sprawach z tym związanych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

* Przepisy kodeksu cywilnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

Prawa przysługujące na mocy RODO

Każdej osobie przysługuje prawo:
• Wycofania zgody, na podstawie której dane sÄ… przetwarzane;
• Żądania od Administratora dostÄ™pu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniÄ™cia
lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a
także prawo do przenoszenia danych.
W celu skorzystania z przysÅ‚ugujÄ…cych praw, należy skontaktować siÄ™ pisemnie, mailowo lub 
telefonicznie z Administratorem.

Prawo złożenia skargi

Każdej osobie, której dane sÄ… przetwarzane przez Administratora, przysÅ‚uguje prawo zÅ‚ożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie do Prezesa UODO.

Odbiorcy danych

Dane mogÄ… być udostÄ™pniane podmiotom zapewniajÄ…cym poprawne dziaÅ‚anie usÅ‚ug takich jak strona internetowa, czy program do wysyÅ‚ania poczty e-mail. Dane klientów oraz kontrahentów mogÄ… być udostÄ™pnione do wspóÅ‚pracujÄ…cej kancelarii prawnej, biura rachunkowego, firmy windykacyjnej, firmy ksiÄ™gowej, operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.

ŹródÅ‚o danych i zakres udostÄ™pnianych danych

Administrator pozyskuje dane bezpoÅ›rednio od osób, których dane dotyczÄ…. Jednakże dane osób dziaÅ‚ajÄ…cych w imieniu klientów i kontrahentów mogÄ… być przekazywane Administratorowi w treÅ›ci zawieranych umów lub zleceÅ„. Zakres takich danych to imiÄ™, nazwisko, stanowisko, miejsce pracy oraz sÅ‚użbowe dane kontaktowe. Administrator może także pozyskiwać dane z ogólnodostÄ™pnych źródeÅ‚, takich jak KRS, CEIDG czy  biaÅ‚a lista podatników w celu próby nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy lub weryfikacji danych rejestrowych klienta/kontrahenta. Zakres pozyskanych danych jest zgodny z zakresem publicznie udostÄ™pnionych w tych rejestrach informacji.

Czas przechowywania danych

Kategorie osób

Czas przechowywania danych

Klienci i kontrahenci

5 lat po roku zakoÅ„czenia umowy, a w przypadku dochodzenia roszczeÅ„ do czasu ich zaspokojenia lub przedawnienia czasu nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane sÄ… przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy dane bÄ™dÄ… niezwÅ‚ocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie bÄ™dzie miaÅ‚o uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeÅ„.

Potencjalni klienci

Do czasu nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane sÄ… przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy dane bÄ™dÄ… niezwÅ‚ocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie bÄ™dzie miaÅ‚o uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeÅ„.

Odbiorcy treści marketingowych

Do czasu zaprzestania przekazywania informacji marketingowych, zgłoszenia sprzeciwu na takie działanie lub wycofania zgody.

Osoby dziaÅ‚ajÄ…ce w imieniu klientów i kontrahentów

Dane wskazane w umowach do 5 lat po roku zakończenia umowy.

Dane związane z prowadzoną korespondencją przez okres .... lat po otrzymaniu wiadomości. W przypadku powstania roszczeń związanych z działaniem w imieniu klienta lub kontrahenta, do czasu ich zaspokojenia lub przedawnienia.

Dobrowolność podania danych

Kategorie osób

Informacja o obowiązku lub dobrowolności podania danych

Klienci i kontrahenci

W zakresie danych potrzebnych do zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie uniemożliwi zrealizowanie tego działania.

Dane niezbędne do wystawienia faktury kontrahent lub klient ma obowiązek podać zgodnie z przepisami podatkowymi. Ich nie podanie uniemożliwi wystawienie faktury.

Potencjalni klienci

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbÄ™dne do nawiÄ…zania wspóÅ‚pracy lub  przekazania oferty.

Odbiorcy treści marketingowych

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania informacji.

Osoby dziaÅ‚ajÄ…ce w imieniu klientów i kontrahentów

W zakresie danych potrzebnych do zawarcia umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie uniemożliwi zrealizowanie tego działania.

W zakresie innych danych ich podanie jest dobrowolne i nie ma wpÅ‚ywu na wspóÅ‚prace z klientem lub kontrahentem.

Jakie pliki cookies wykorzystujemy?

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookies, które zawierajÄ… informacje pozwalajÄ…ce nam dostosować treÅ›ci do Twoich potrzeb, usprawnić dziaÅ‚anie naszej strony internetowej oraz analizować ruch na naszej stronie internetowej.

Co możesz zrobić, żeby zmienić ustawienia plików cookies?

Jeżeli nie wyrażasz zgody na korzystanie przez nas z plików cookies albo chcesz ograniczyć zakres korzystania z plików cookies, możesz zrezygnować z korzystania z naszej strony internetowej lub zmienić ustawienia swojej przeglÄ…darki internetowej.

Musisz pamiÄ™tać, że ograniczenie lub wyÅ‚Ä…cznie stosowanych przez nas plików cookies może wpÅ‚ynąć na niektóre funkcjonalnoÅ›ci, które sÄ… dostÄ™pne na naszej stronie internetowej.

WiÄ™cej szczegóÅ‚ów na temat możliwoÅ›ci zmiany ustawieÅ„ plików cookies możesz uzyskać w menu swojej przeglÄ…darki internetowej w sekcji ”pomoc”.

Bezpieczeństwo informacji

Bardzo poważnie traktujemy bezpieczeÅ„stwo danych. Dlatego dokÅ‚adamy staraÅ„, by chronić nasz serwis przed nieuprawnionym dostÄ™pem osób trzecich, oraz kontrolujemy metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Stosujemy miÄ™dzy innymi firewall, urzÄ…dzenia zabezpieczajÄ…ce serwer, urzÄ…dzenia szyfrujÄ…ce i fizyczne Å›rodki bezpieczeÅ„stwa. DostÄ™pu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, którzy muszÄ… mieć do nich dostÄ™p do przetwarzania wyÅ‚Ä…cznie w celach opisanych w polityce prywatnoÅ›ci.

Polityka prywatnoÅ›ci partnerów

POLITYKA PRYWATNOÅšCI GOOGLE
KONTAKT

Jesteśmy dla Ciebie

Chcesz dołączyć do projektu? Czekamy właśnie na Ciebie. Nie krępuj się, skontaktuj się z nami już teraz.

  • Biuro ObsÅ‚ugi Kandydata
  • Szczecin, ul. MaÅ‚kowskiego 26/16

Rekruterzy

MASZ PYTANIA?

Napisz do nas

Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole
Wypełnij prawidłowo pole